ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

آدرس

آزادگان غرب به شرق - بعد از پل اتوبان ساوه - خیابان صفا - کوچه شاهچراغي - پلاک ۶۱ - انبار فولاد کاران تهران

شماره تماس

09124723591 - 02191300177

ساعت کار

شنبه تا پنجشنبه: 9:00 - 17:30

مقالات آموزشی

خرید لوله درز مخفی

خرید لوله درز مخفی ؛ طبق استاندارد ISIRI 3574 ، لوله هایی هستند که با نام لوله درز مخفی عرضه می شوند . نوعی لوله ی درز جوش ( لوله درزدار ) هستند. پس از جوشکاری درز طولی تحت عملیات کشش گرم قرار می گیرند.

گاهی اوقات نیز درز جوش لوله را با استفاده از سنگ فرز از بین می برند. که این موضوع فقط از جنبه ­ی زیبایی و تمیزتر شدن سطح لوله است. لوله درز مخفی استحکام لوله­ های بدون درز را ندارند. و معمولا نمی توان از آنها به عنوان یک لوله فشار قوی ( معمولا فشارهای کاری بیش از 20 بار را فشار قوی می نامند ) استفاده کرد. مگر اینکه با محاسبات دقیق برای فشار کار بالا طراحی و تولید گردیده باشند.

برای تشخیص اینکه لوله درز مخفی است یا نه میتوان با بررسی سطح داخلی لوله به این موضوع پی برد. معمولاً درز جوش لوله از داخل بهتر نمایان است. معمولاً لوله ­های بدون درز با قطر بالای “24 در بازار ایران موجود نیست. و این سایزهای لوله یا به صورت درزدار هستند. یا به صورت درز مخفی تولید گردیده اند. البته تکنولوژی ساخت لوله های بدون درز تا سایز 42 اینچ هم اکنون در آمریکا وجود دارد. و شرکت های محدودی توانایی ساخت آنها را دارند.

خرید لوله درز مخفی 2 - خرید لوله درز مخفی

انواع لوله های درزدار

لوله فولادی درز مخفی جزو انواع لوله درزدار بر اساس نوع جوش می‌باشد. که مدل‌ های دیگر آن شامل لوله درزدار مارپیچی یا اسپیرال، لوله‌ های درز مستقیم جوش الکتریکی، لوله‌ های درز مستقیم و درز مخفی و لوله hwf می‌باشد. هر کدام از این لوله‌ ها طی فرایند متفاوتی جوش می‌خورند. به‌ عنوان‌ مثال لوله درزدار مارپیچی به‌ خاطر نوع لوله آن توسط دستگاه‌ های مخصوص به شکل مارپیچی بیرون می‌آید. و به همین دلیل به آن لوله درزدار مارپیچی یا اسپیرال اطلاق می‌شود. و جوش آن به‌ صورت جوشکاری قوسی زیر پودری انجام می‌شود. همچنین در روش ساخت لوله‌ های درز مستقیم جوش الکتریکی، جوشکاری مقاومت الکتریکی صورت می‌گیرد.

لوله‌ های درز مستقیم و درز مخفی همان‌ طور که گفته شد با استفاده از روش ذوبی الکتریکی تولید و عرضه می‌شوند. در آخر لوله hwf با استفاده از فناوری‌ های پیشرفته به‌ صورت جوشکاری با فرکانس بالا و سپس عملیات حرارتی در کارخانه‌ ها تولید می‌شود. در این مدل لوله، جوش هم از داخل و هم از خارج درز صورت می‌گیرد. بعد از تولید لوله مدل hwf یکسری تست فنی روی آن صورت می‌گیرد تا از عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنند.

کاربرد و نحوه تشخیص

لوله‌ های فولادی درز مخفی برای انتقال مایعات، پروفیل‌ های قوطی، ساختن مصنوعات و سازه‌ های فلزی کاربرد دارند. لوله‌ های درز مخفی شباهت زیادی به لوله مانیسمان دارند اما جزو لوله‌ های درز جوش هستند. نکته بسیار مهم این است که گاهی لوله‌ های درز مخفی به‌ عنوان مانیسمان معرفی می‌شود. که برای تشخیص این موضوع بهتر است که همان‌ طور که گفته شد لوله را از داخل بررسی کنید.

لوله‌ های درز مخفی در صنایع بسیاری مانند صنعت خودرو قابل‌ استفاده هستند. و از آنها در تولید کمک‌ فنر و بوش در ساختار خودرو استفاده می‌شود. همچنین این روز ها لوله‌ های درزمخفی برای سازه‌ هایی که در آنها جوش داخل لوله در لوله‌ های درزجوش باعث می‌شود که سازه روی‌ هم سوار نشود و مشکل پیدا کند کاربرد بسیاری دارد. به‌ صورت کلی لوله‌ های درز مخفی برای استفاده در پروژه‌ های نفت و خطوط انتقال نفت، خطوط تحت‌ فشار گاز، خطوط لوله جریانی نفت، خطوط گاز ترش، خطوط لوله در میدان‌ های نفتی کاربرد دارند.

خرید لوله درز مخفی ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید لوله درز مخفی

مزایا

لوله‌ های درز مخفی علاوه بر اینکه کاربرد بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارند مزایای زیادی هم دارند. لوله های درز مخفی از انواع دیگر لوله‌ ها در دسترس تر است. و به‌ راحتی در کمترین زمان ممکن یافت می‌شوند و می‌توان آنها را خریداری کرد. یکی دیگر از مزایای مهم این لوله‌ ها پایدار تر بودن و پیوسته‌ تر بودن ضخامتشان است. همچنین لوله درز مخفی سطح داخلی قابل کنترلی دارد که دیگر انواع لوله‌ ها این ظرفیت را ندارند. با توجه‌ به اینکه برای تولید این لوله‌ ها هزینه کمتری صرف می‌شود. و قیمت مناسبی دارند. می‌توان آنها را با قیمت بسیار کمتر از انواع دیگر لوله ها تهیه کرد.

پس به‌ طور کلی مزایای لوله فولادی درز مخفی شامل مقاومت بالا در برابر اصطکاک و فشار بیرونی، کاربرد متنوع، صرفه‌ جویی در مواد اولیه و راحتی نصب می‌باشد. که همان‌ طور که ذکر گردید تمامی موارد در به‌ صرفه‌ تر بودن قیمت لوله تولیدی تأثیر گذار است. در ادامه به توضیح برخی از مزایای استفاده از لوله فولادی درز مخفی می‌پردازیم.

خرید لوله درز مخفی

مقاومت بالا در برابر اصطکاک و فشار بیرونی

لوله‌ های فولادی بسیار با دوام‌ تر و مقاوم‌ تر از لوله‌ های تولیدی با مواد دیگر است. به همین علت لوله فولادی درز مخفی انتخاب مناسب‌ تری برای استفاده می‌باشد. همچنین استحکام بالای این محصولات موجب گردیده تا این لوله‌ ها در برابر لرزش، شوک و فشار زیاد بسیار مقاوم باشند. و بتوانند در کاربرد های روستایی حدود ۵۰ سال و در کاربرد های شهری حدود ۲۵ سال دوام داشته باشند.

راحتی نصب

با توجه‌ به اینکه لوله‌ های فولادی بر اساس نیاز پروژه به‌ صورت سفارشی در ارتفاع، عرض و استحکام متفاوتی تولید می‌شوند، نصب لوله‌ های درز مخفی هم به همین علت راحت است زیرا می‌توان به‌راحتی در محل، آنها را اصلاح کرد و یا تعمیر و تغییراتی را پس از نصب روی آن پیاده کرد.

خرید لوله درز مخفی ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید لوله درز مخفی 4 - خرید لوله درز مخفی

قیمت لوله درز مخفی

همان‌ طور که می‌دانید عوامل متفاوتی مثل ابعاد، کیفیت تولید، نوع متریال، کشور و یا شرکت تولیدکننده لوله‌ های فولادی به‌ خصوص لوله فولادی درز مخفی روی قیمت این محصولات تأثیر می‌گذارد و در حال حاضر با توجه‌ به نوسانات شدید در نرخ اقلام و محصولات در کشور، قیمت لوله فولادی درز مخفی هم متغیر است و بسته به عواملی که گفته شد متفاوت می‌باشد. البته شما می‌توانید با خریداری و ثبت سفارش این لوله‌ ها از سایت ما بهترین لوله که کیفیت بالایی دارد و با استفاده از بهترین متریال ساخته شده است را تهیه و استفاده کنید.

رده لوله درز مخفی

لوله‌ های درز مخفی در رده‌ های مختلفی مانند رده ۱۰، رده ۲۰، رده ۳۰، رده ۴۰، رده ۶۰، رده ۴۰، رده ۸۰، رده ۱۰۰، رده ۱۲۰، رده ۱۴۰، رده ۱۶۰ و غیره تولید و عرضه می‌گردد که باقیمت‌ های متفاوت و رده‌ های مختلف در سایت ما برای خریداری شما عزیزان موجود می‌باشد.

خرید لوله درز مخفی ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید لوله درز مخفی

ساخت لوله درز مخفی 

لوله ها عموما از اندازه ۱/۸اینچ تا ۲۴اینچ به این روش ساخته می شود. ماده اولیه آن ورق رول شده ( Coil ) می باشد که پس از باز شدن از روی قرقره توسط غلطک های مخصوص شکل داده می شود. محل اتصال لبه ها با عبور از میدان الکتریکی و ایجاد مقاومت و تولید حرارت ذوب شده و بهم جوش می خورد. به این روش که طیف وسیعی از لوله ها را شامل می شود Electric resistance weld و یا High frequency induction weld می گویند.

لوله درز مخفی ( ERW ) برای مقاومت الکتریکی لوله جوش خورده ، به شکل سرد ساخته شده است و کویل فولاد را به یک لوله استوانه ای دور ساخته شده است. عبور جریان بین دو لبه فولاد برای گرم کردن فولاد به یک نقطه که در آن لبه ها قادر به اتصال با یکدیگر برای ایجاد یک پیوند با استفاده از روند جوش واقعی است. ERW به طور معمول برای حمل مایع ، مانند بنزین و گاز استفاده می شود ، نقش مهمی در منطقه حمل و نقل خط لوله جهانی ایفا می کند.

موارد مصرف صنعتی لوله درز مخفی

  • صنعت خودروسازی ( کمک فنر – بوش و غیره )
  • ساخت سازه های فلزی که جوش داخل لوله مانع مونتاژ لوله ها درون یکدیگر می شود مانند جرثقیل متحرک و غیره
  • صنایع ماشین سازی
  • مواردی که جوش داخل لوله باعث رسوب سیالات غلیظ به جداره می شود
  • امکان جای خار زدن داخل لوله به طول 6 متر جهت تولید انبوه کوپلینک از لوله ضخامت دار
خرید لوله درز مخفی 6 - خرید لوله درز مخفی

گروه صنعتی فولاد کاران از سال ۱۳۷۰فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید و تامین مقاطع مختلف فولادی و آهن, از قبیل میلگردهای فولادی و آلیاژی , میلگردهای ساختمانی, انواع مقاطع ترانسمیسیون , ورق‌های آلیاژی , ورق‌های روغنی و سیاه و گالوانیزه‌ی هفت الماس ,آغاز نموده است . تلاش مجموعه فولادکاران در این مدت در جهت رضایتمندی و تامین دقیق سفارشات معطوف بوده است.
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام : https://www.instagram.com/folad_karan_tehran
فیسبوک: https://www.facebook.com/jamal.fazli.948
لینکدین: https://www.linkedin.com/in/jamal-fazli-65890a1b6
پینترست: https://nl.pinterest.com/fuladk
آپارات: https://www.aparat.com/FuladKaran

مطالعه مطالب بیشتر

میلگرد شاهرود
میلگرد

میلگرد شاهرود

اهمیت قیمت میلگرد شاهرود برای پیمانکاران و مهندسان در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان رضوی و تهران، به دلیل کیفیت بالا

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من