ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

آدرس

آزادگان غرب به شرق - بعد از پل اتوبان ساوه - خیابان صفا - کوچه شاهچراغي - پلاک ۶۱ - انبار فولاد کاران تهران

شماره تماس

09124723591 - 02191300177

ساعت کار

شنبه تا پنجشنبه: 9:00 - 17:30

مقالات آموزشی

خرید فولاد VCN 150

خرید فولاد VCN 150 ؛ فولاد VCN 150 از جمله فولادهای آلیاژی با قابلیت سختی پذیری مناسب می باشد و انجام عملیات حرارتی کوئنچ – تمپر خواص مکانیکی آن را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. فولاد VCN150 که از نوع فولادهای قابلیت عملیات حرارتی هستند . بدلیل دارا بودن گستره وسیعی از خواص مکانیکی بویژه مواقعی که استحکام دینامیکی و چقرمگی لازم است مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید فولاد VCN 150

این فولادها بسته به نوع کاربردشان که حاوی عناصر آلیاژی از جمله کروم ، نیکل ، مولیبدن و منگنز می باشند.انجام عملیات حرارتی بر روی فولاد VCN150 خواص مکانیکی آنها را بصورت قابل توجهی افزایش می دهد. از موارد کاربرد اینگونه از فولاد ها می توان به میل لنگ و محوربازوهای اکسل و شفت های توربین و ژنراتورو همچنین چرخ دنده ها و پیچ و مهره و غلتک های صنایع سیمان و فولاد و تجهیزات سرچاهی نفت و فلنچ ها اشاره نمود.

خرید و فروش فولاد VCN 150

مهمترین این فولاد ها

از مهمترین این فولاد ها با قابلیت عملیات حرارتی می توان به محصولاتی چون محصول فولاد ۱.۷۲۲۵ (فولاد MO40) ، فولاد ۱٫۶۵۱۱(فولاد VCN 100) ، محصول فولاد ۱٫۶۵۸۲( فولادVCN 150) و فولاد ۱٫۶۵۸۰(فولاد VCN 200) اشاره کرد. انجام عملیات حرارتی کوئنچ-تمپر بر روی این دسته از فولادها باعث افزایش خواص مکانیکی از جمله سختی، استحکام تسلیم و استحکام کششی می شود . بسته به میزان خواص مکانیکی درخواستی دما و زمان تمپر متفاوت می باشد.بمنظور جلوگیری از ترک خوردن در حین کوئنچ، معمولا از روغن به عنوان محیط خنک کننده استفاده می شود. عملیات جوشکاری این دسته از فولادها بگونه ای است که می بایست قبل از انجام جوشکاری ناحیه مد نظر پیش گرم شود. همچنین ناحیه جوشکاری شده خواص متفاوت با سایر نقاط خواهد داشت . در حالت آنیل این دسته از فولادها قابلیت تغییر فرم در دمای پایین را دارند.

خرید فولاد VCN 150

فولاد v‌‌c‌‌n

خرید فولاد VCN 150 ؛ فولاد v‌‌c‌‌n که مخفف فولاد  “vanadium carbide nitride” می‌باشد . چون یکی از ویژگی‌های این فولاد ، قابلیت عملیات حرارتی بسیار خوب آن است . فولاد v‌‌c‌‌n در برابر گرما مقاوم می باشد و بنابراین ، در ساخت قطعات و دستگاه‌هایی که در معرض بارهای کششی ، خمشی و پیچشی قرار دارند کاربرد دارد . از دیگر ویژگی‌های این فولاد به مقاومت بالا دربرابر شکست می‌توان اشاره کرد . از گروه های اصلی فولاد vcn100 ،vcn150  و vcn200 می‌باشند . هرکدام در صنعت کاربردهای خاص خود را دارند. کاربرد فولاد vcn150 در مقایسه با سایر انواع فولاد vcn گسترده تر است .

خرید و فروش فولاد VCN 150 ، قیمت فولاد VCN 150

فولاد vcn150، مقاومت کمتری نسبت به فولاد vcn200 دارد و از فولادهای v‌‌c‌‌n ، در ساخت قطعات بلند ماشین آلاتی که به استحکام کششی و مقاومت به ضربه بالایی احتیاج دارند مورد استفاده قرار می گیرد . از این محصولات در مصارفی چون میل لنگ‌ها ، صفحه دیسک، محورهای غیرمرکز، میل سوپاپ، قطعات دندانه‌دار و شاسی خودرو نیز استفاده می‌شوند. این فولاد آلیاژی از استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه ، ساییدگی ، پوسته پوسته شدن ، حرارت برخوردار است . این محصول یکی از پر کاربرد ترین فولادها در صنعت می باشد . این محصول از ترکیبات شیمیایی چون کربن ، سیلیسیم ، منگنز و نیکل تشکیل شده است .

خرید فولاد VCN 150

استاندارد های فولاد VCN 150

استاندارد های معادل به صورت ۱.۶۵۸۲ ، ۳۴CrNiMo6 ، AISI 4337 و SAE 4340  می باشد .

ترکیب شیمیایی فولاد VCN 150

ترکیب شیمیایی بر حسب درصد وزنی در جدول ذیر نشان داده شده است .

CSiMnCrMoNi
۰.۳۴Max 0.4۰.۶۵۱.۵۰.۲۳۱.۵

عملیات حرارتی ، نرماله کردن فولاد VCN 150

دمای نرماله کردن این فولاد در محدوده ۸۸۰-۸۵۰ درجه سانتی گراد است.

تنش زدایی VCN 150

جهت تنش زدایی ناشی از ماشینکاری و یا کار مکانیکی سرد، فولاد VCN 150 را تا دمای ۶۵۰ درجه سانتی گراد حرارت داده و سپس  به مدت ۲-۱ ساعت نگه می دارند . در ادامه در هوا سرد می کنند. فرآیند تنش زدایی بمنظور کاهش اعوجاج فولاد VCN 150 حین فرآیند عملیات حرارتی انجام می شود.

کوئنچ و تمپر (سخت کاری) VCN 150

بمنظور سخت کاری فولاد VCN 150  را تا دمای ۸۶۰-۸۳۰ درجه سانتی گراد حرارت داده و در ادامه در روغن کوئنچ می کنند. و در ادامه بمنظور دستیابی به خواص مطلوب در محدوده دمایی ۶۶۰-۵۴۰ درجه سانتی گراد بازپخت می کنند.

جوشکاری فولاد VCN 150

فولاد VCN 150 به روش ذوبی یا مقاومتی قابلیت جوشکاری دارد. همچنین فرآیند پیش گرم قبل از جوشکاری و پس گرم پس از جوشکاری الزامیست . لازم به ذکر است چنانچه فرآیند جوشکاری روی نمونه عملیات حرارتی شده (سختکاری شده) انجام شود، انجام عملیات حرارتی پس از جوشکاری الزامیست.

قابلیت ماشینکاری فولاد VCN150

عملیات ماشینکاری بهتر است در شرایط آنیل شده، نرمالایز شده و یا تمپر شده انجام شود . این محصول قابلیت ماشینکاری به روش های معمولی را داراست.

خرید فولاد VCN 150 ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید فولاد VCN 150

قابلیت فرم پذیری فولاد VCN150

فورج فولاد VCN 150

دمای فورج و کار گرم فولاد VCN150 در محدوده ۱۱۰۰-۹۰۰ درجه سانتی گراد می باشد.

کار سرد فولاد VCN 150

بدلیل فرم پذیری بالا، فولاد VCN150 را در شرایط آنیل و با روش ها و تجهیزات عادی می توان کار سرد کرد.

مقاومت به خوردگی فولاد VCN150

با توجه به اینکه میزان عناصر آلیاژی این محصول پایین می باشد لذا مقاومت به خوردگی مناسبی ندارد. پس بنابراین استفاده از پوشش محافظ جهت جلوگیری از خوردگی الزامیست.

جدول آنالیز فولاد ۶۵۸۲

C%Si%Mn%P%
۰.۳ – ۰.۳۷۰.۶۰.۶ – ۱۰.۰۲
S%Cr%Mo%Ni%
۰.۱۵۱.۴ – ۱.۷۰.۲ – ۰.۳۱.۴ – ۱.۷

فولاد ۱.۶۵۸۲

فولاد Vcn150 با شماره متریال ۱٫۶۵۸۲ شناخته می شود. این فولاد نیز با نام پلدی b.o.z و آساب ۷۰۵ نیز بین فروشندگان معروف است.

استاندارد های دیگر میلگرد Vcn150

DINAISIASSAB
34CrNiMo6۴۳۴۰۷۰۵
PoldiBohlerMaat. No
B.O.ZV155۱.۶۵۸۲

کاربرد این محصول

خرید فولاد VCN 150 ؛ از جمله کاربردهای فولاد Vcn یا ۱٫۶۵۸۲ می توان به شفت های خارج از مرکز، قطعات چرخ دنده ها و شفت های مربوط به صنایع سیمان اشاره کرد. با توجه به چقرمگی بالا و مقاومت به سایش مناسب، بهترین فولاد برای تیغه های برش ورق های سیاه و گالوانیزه با ضخامت بالای ۱۵ میلیمتر و حتی بالای ۴۰ میلیمتر، این فولاد می باشد.

خرید فولاد VCN 150 ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش فولاد VCN 150

گروه صنعتی فولاد کاران از سال ۱۳۷۰فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید و تامین مقاطع مختلف فولادی و آهن, از قبیل میلگردهای فولادی و آلیاژی , میلگردهای ساختمانی, انواع مقاطع ترانسمیسیون , ورق‌های آلیاژی , ورق‌های روغنی و سیاه و گالوانیزه‌ی هفت الماس ,آغاز نموده است . تلاش مجموعه فولادکاران در این مدت در جهت رضایتمندی و تامین دقیق سفارشات معطوف بوده است.
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام : https://www.instagram.com/folad_karan_tehran
فیسبوک: https://www.facebook.com/jamal.fazli.948
لینکدین: https://www.linkedin.com/in/jamal-fazli-65890a1b6
پینترست: https://nl.pinterest.com/fuladk
آپارات: https://www.aparat.com/FuladKaran

مطالعه مطالب بیشتر

میلگرد شاهرود
میلگرد

میلگرد شاهرود

اهمیت قیمت میلگرد شاهرود برای پیمانکاران و مهندسان در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان رضوی و تهران، به دلیل کیفیت بالا

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من