ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

آدرس

آزادگان غرب به شرق - بعد از پل اتوبان ساوه - خیابان صفا - کوچه شاهچراغي - پلاک ۶۱ - انبار فولاد کاران تهران

شماره تماس

09124723591 - 02191300177

ساعت کار

شنبه تا پنجشنبه: 9:00 - 17:30

مقالات آموزشی

خرید فولاد VCN 100

خرید فولاد VCN 100 ؛ فولاد VCN 100 با مشخصه ۳۴CrNiMo4 از دسته فولادهای آلیاژی عملیات حرارتی پذیر بوده که در استاندارد DIN آلمان به نام فولاد ۱٫۶۵۱۱ معروف است. این فولاد برای کاربردهایی که به استحکام و چقرمگی بالا نیاز دارند، به ویژه در قطعات با ابعاد بزرگ کاربرد فراوان دارد. با توجه به مقدار کربنی که در فولاد ۶۵۱۱ وجود دارد، این فولاد قابلیت سخت کاری سطحی به روش القایی را دارا می باشد، همچنین امکان سمانتاسیون و نیتراسیون این فولاد وجود دارد. برای آنیل کاری این فولاد می بایست آن را تا دمای ۶۵۰ الی ۷۰۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲ ساعت گرم کرد و سپس آن را تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد با سرعت ۱۰ الی ۲۰ درجه در ساعت به صورت آهسته در کوره سرد کرد.

خرید فولاد VCN 100

Vcn مخفف واژه vanadium carbide nitride است.این محصول در مقابل حرارت مقاوم است و سختی این فولاد در استاندارد برینل معادل ۲۴۸HB می باشد. این محصول یک فولاد آلیاژی صنعتی و ساختمانی می باشد که در برابر حرارت بالا ، بسیار مقاوم است. فولاد VCN از استحکام و سختی بالایی برخوردار است و دارای قابلیت سختی و سختی پذیری می باشد. فولاد vcn 100 از ترکیبات شیمیایی مختلفی مانند نیکل، کروم، مولیبدن، وانادیم، سیلیسیم ، بور و … تشکیل شده است که باعث بهبود ویژگی های مکانیکی این فلز شده است. از فولاد VCN در صنایع مختلفی مانند موتور های الکتریکی ، تولید قطعات اتومبیل ، ابزار های تراشکاری و … استفاده می شود.

خرید و فروش فولاد VCN 100

خرید فولاد VCN 100 ؛ فولاد vcn

فولاد v‌‌c‌‌n، در برابر گرما مقاوم بوده ، بنابراین، در ساخت قطعات و دستگاه‌هایی که در معرض بارهای کششی ، خمشی و پیچشی قرار دارند ، کاربرد دارد . از دیگر ویژگی‌های این فولاد به مقاومت بالا دربرابر شکست می‌توان اشاره کرد. پر مصرف ترین فولاد آلیاژی VCN در سه دسته عمده تقسیم بندی می گردند . VCN 100 ، VCN 150 ، VCN 200 . در مقایسه با فولاد ۴۱۴۰، این فولاد استحکام و چقرمگی بالاتر، مقاومت به خستگی خیلی خوب، مقاومت به سایش و مقاومت به خوردگی اتمسفری بالاتری دارد.

خرید فولاد VCN 100

این فولاد آلیاژی یک فولاد ساختاری است که برای ساختار مهندسی جایی که چقرمگی و استحکام بالایی نیاز است، استفاده می‌شود. این فولاد در ماشین‌آلات سنگین و بزرگ مثل شفت توربین، موتور توربوجت، بست‌ها و میل بادامک‌ها، میل‌لنگ و … به کارگرفته می‌شود.همچنین فولاد آلیاژی VCN 100 می‌تواند برای دماهای عملیاتی بالای ℃۴۰۰ در شفت روتور و تیغه‌ی توربین به کار رود. بعد از فرایند کوئنچ هم‌دما می‌توان از این فولاد در کاربردهایی که استحکام بسیار بالایی نیاز است، استفاده شود.

خرید و فروش فولاد VCN 100 ، قیمت فولاد VCN 100

عملیات حرارتی میلگرد VCN 100

خرید فولاد VCN 100 ؛ در فرایند آنیل کردن این فولاد آلیاژی ابتدا به آرامی دمای فولاد را به محدوده‌ی ℃۸۰۰ تا ℃۸۵۰ رسانده و پس از نگه داشتن آن در یک مدت زمان کوتاه، فولاد را در کوره تا دمای ℃۴۸۰ خنک می‌کنیم. مرحله‌ی بعدی خنک کردن در هوا انجام می‌شود.سختی فولاد VCN 100 بعد از فرایند آنیل به مقدار حداکثری ۹۲ برینل می‌رسد . این فولاد آلیاژی سختی در محدوده‌ی HRc 18-20 دارد که در صورت نیاز به سختی بیشتر عملیات سخت‌سازی یا کوئنچ به وسیله‌ی کار سرد در محیط روغن انجام می‌شود.

خرید فولاد VCN 100

همچنین با توجه به مقدار کربن فولاد VCN 100 امکان انجام فرایندهای سخت‌کاری سطحی به روش القایی، سمانتاسیون و نیتریداسیون وجود دارد .فرایند بازپخت در این فولاد در محدوده‌ی دمایی ℃۲۰۵ تا ℃۶۴۹ انجام می‌شود به طوری که مقدار سختی بعد از این فرایند در محدوده‌ی HRc 18-25 قرار می‌گیرد. شایان ذکر است که این بازه‌ی دمایی نسبتاً زیاد مربوط به دستیابی به میزان استحکام موردنظر است.

خرید فولاد VCN 100 ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش فولاد VCN 100 ، قیمت فولاد VCN 100

فرایندها ی دیگر روی میلگرد VCN 100

در فرایند فورجینگ، دما باید بین ℃۱۱۵۰ تا ℃۱۲۰۰ باشد . هرچه دمای پایانی فورجینگ کمتر باشد، اندازه دانه ریزتر می‌شود .فرایند فورجینگ نباید زیر دمای ℃۸۵۰ انجام شود . این فولاد دارای خواص فورجینگ خوبی است . اما زمانی که بعد از فرایند فورجینگ خنک کردن به طرز نادرستی انجام شود، ترک به آسانی اتفاق می‌افتد. فولاد آلیاژی باید تا آنجایی که ممکن است به آرامی در هوای ملایم یا ماسه بعد از فورج خنک شود. جوشکاری VCN 100 همچون VCN 200 توسط فرایندهای جوشکاری ذوبی و مقاومتی انجام می‌شود.

فولاد vcn150، مقاومت کمتری نسبت به فولاد vcn200 دارد. فولادهای v‌‌c‌‌n، در ساخت قطعات بلند ماشین آلاتی که به استحکام کششی و مقاومت به ضربه بالایی احتیاج دارند؛ در میل لنگ‌ها، صفحه دیسک، محورهای غیرمرکز، میل سوپاپ، قطعات دندانه‌دار و شاسی خودرو نیز استفاده می‌شوند.

خرید فولاد VCN 100

ترکیبات شیمیایی فولاد Vcn 100

C%Si%Mn%p%
۰.۳۲ – ۰.۴۰.۴۰.۵ – ۰.۸۰.۰۳۵
S%Cr%Mo%Ni%
۰.۰۳۵۰.۹ – ۱.۲۰.۱۵ – ۰.۳۰.۹ – ۱.۲

فولاد ۱.۶۵۱۱

فولاد Vcn 100 با شماره متریال فولاد ۱٫۶۵۱۱ یا فولاد ۶۵۱۱ نیز شناخته می شود و همچنین در استاندارد ASSAB سوئد با نام ۷۰۴ شناخته می شود. یکی از معروف ترین استاندارد های فولاد Vcn 100 نام B.O.Z.I است.

استانداردهای دیگر فولاد Vcn 100

DINAISIASSAB
34CrNiMo4۹۸۴۰۷۰۴
PoldiBohlerMat. No
B.O.Z.IV165۱.۶۵۱۱

کاربرد فولاد آلیاژی VCN 100

از مهمترین کاربردهای فولاد ۱.۶۵۱۱ می توان به استفاده آنها در اجزای تحت تنش بالا مانند قطعات هواپیما، تجهیزات ارابه فرود هواپیما، قطعات مورد استفاده در مهندسی مکانیک و ساخت خودرو مانند شفت انواع پروانه ها، میل های هدایت، میل لنگ و… اشاره کرد. همچنین قطعات فورجی بزرگ مانند شفت ها دیسک ها، محور بازوی اکسل ها، شاتون ها و… از جمله کاربردهای این نوع فولاد می باشد.

خرید فولاد VCN 100 ، جهت استعلام قیمت و مشاوره خرید با مشاوران کارآزموده ی مجموعه ی مهندسی فولادکاران تهران تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش فولاد VCN 100

گروه صنعتی فولاد کاران از سال ۱۳۷۰فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید و تامین مقاطع مختلف فولادی و آهن, از قبیل میلگردهای فولادی و آلیاژی , میلگردهای ساختمانی, انواع مقاطع ترانسمیسیون , ورق‌های آلیاژی , ورق‌های روغنی و سیاه و گالوانیزه‌ی هفت الماس ,آغاز نموده است . تلاش مجموعه فولادکاران در این مدت در جهت رضایتمندی و تامین دقیق سفارشات معطوف بوده است.
ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:
اینستاگرام : https://www.instagram.com/folad_karan_tehran
فیسبوک: https://www.facebook.com/jamal.fazli.948
لینکدین: https://www.linkedin.com/in/jamal-fazli-65890a1b6
پینترست: https://nl.pinterest.com/fuladk
آپارات: https://www.aparat.com/FuladKaran

مطالعه مطالب بیشتر

میلگرد شاهرود
میلگرد

میلگرد شاهرود

اهمیت قیمت میلگرد شاهرود برای پیمانکاران و مهندسان در استان‌های گلستان، مازندران، خراسان رضوی و تهران، به دلیل کیفیت بالا

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من